Am primit azi un email de la BTAM în care mi se mulţumea pentru sesizarea ANSPDCD care „va conduce la sporirea calitatii serviciilor oferite clientilor nostri”. Acu’, nici eu nu-s prost, îmi dau seama ca m-au înjurat aia ca la uşa cortului, dar există câteva părţi bune:
- Oamenii de la Agenţie s-au dus peste BTAM în control. Puteţi să-mi ziceţi Toma necredinciosul, dar până acu tot mai aveam îndoieli că o să facă ceva.
- Controlul ăsta i-a zdruncinat cât de cât, s-a interesat inclusiv directorul general de afacerea asta (mailul avea CC către el).
În altă ordine de idei, am trimis un mail de avertizare către egazdă. Mi-au răspuns că au reparat greşeala. Dacă se va repeta episodul, se ştie ce se va întâmpla… 😀
Salut,
Am intrat pe site-ul tau si imi place ce vad. Iau si eu aminte de ce ai facut si ma voi folosi de ajutorul tau. Intai sa vad despre ce anume e vorba si cu ce se ocupa astia. Oricum, vad ca ai tare mult timp la dispozitie sa cauti tot felul de norme. Cred ca te plictisesti la greu…..
Referitor la:”Acu’, nici eu nu-s prost, îmi dau seama ca m-au înjurat aia ca la uşa cortului” as adauga ca daca te-ai prins de ce se intampla, nu constituie o dovada ca nu ai fi! 🙂